Yohimbine na redukcję tkanki tłuszczowej

Redukcja tkanki tłuszczowej nie jest prosta. Na pewnym etapie odchudzania można dojść do takiego momentu, w którym to dieta i ćwiczenia przestają wystarczać. Istnieją dwa wyjścia z tak patowej sytuacji. Można zwiększyć aktywność fizyczną, można ograniczyć jedzenie albo postawić na suplementację. Gdy czasu brakuje polecamy suplementację za pomocą preparatu Yohimbine – popularnego spalacza tłuszczu. Jak głosi legenda środek ten nie tylko przyspiesza proces rozpadu tkanki tłuszczowej ale też pozytywnie oddziałuje na męską potencję. Zasada działania tego preparatu jest dość prosta. Związki w nim zawarte blokują receptory alfa -2-adrenergiczne. To właśnie one chronią tkankę tłuszczową przed przedwczesnym rozpadem. Yohimbine pozwala zatrzymać ten proces, a dodatkowa energia niezbędna do wysiłku fizycznego pozyskiwana jest z zapasów zgromadzonych w tkance tłuszczowej. To ile preparatu należy zastosować w dużej mierze uzależnione jest od masy ciała. Lepsze efekty działania yohimbine uzyskamy łącząc ją z kofeiną.belly-2473_1920

Kreatyna na odchudzanie

Kreatyna ogromną popularnością cieszy się głównie pośród tych, którzy chcą zwiększyć masę mięśniową. Coraz większym powodzeniem cieszy się jednak pośród tych, którzy chcą zredukować zbędną masę tłuszczową. Kreatyna przyczyniając się do zwiększania masy mięśniowej przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej. Większe mięśnie nawet w stanie spoczynku do naprawy zerwanych włókien mięśniowych zużywają zdecydowanie więcej energii niż mięśnie, które w ogóle nie są trenowane. Nie zapominajmy jednak o tym, że nawet najlepszy suplement diety na redukcję tkanki tłuszczowej na niewiele się zda jeśli nie towarzyszy mu odpowiednio dobrana dieta i spora aktywność fizyczna. Kreatyna na redukcję tkanki tłuszczowej jest dobra ale tylko wtedy gdy bilans kaloryczny jest ujemny. Najprościej rzecz ujmując czyli wtedy gdy przyjmujemy mniejszą ilość kalorii niż wynosi nasze zapotrzebowanie energetyczne. Stosowanie kreatyny pozwoli poprawić skład ciała- więcej mięśnie, mniej tłuszczu. Niestety kreatyna w redukcji tkanki tłuszczowej często jest niedoceniana.sport-1685740_1920

Ornityna na lepsze zasypianie i trening

Jak większość pośród nas doskonale wie ludzki organizm najlepiej regeneruje się w trakcie snu. Im lepsza jakość snu tym lepsza regeneracja zmęczonego organizmu. Jeśli mamy problemy ze snem warto zdecydować się na suplementy diety z ornityną. Związek ten uczestniczy w procesie usuwania amoniaku z mięśni i całego organizmu. Ornityna wykazuje ponadto działanie uspokajające. Ornityna przekłada się na mniejsza ilość kortyzolu we krwi. To właśnie ten związek odpowiedzialny jest za stres i nerwowość. Ornityna dzięki temu, że obniża stres w zdecydowanie większym stopniu ułatwia zasypianie i poprawia jakość samego snu. Osoby stosujące suplementację z ornityną są zdecydowanie mniej nerwowe i zestresowane. Ma również doskonały wpływ na funkcjonowanie wątroby. Świetnie wpływa na cały układ nerwowy. Można po nią sięgać zarówno przed jak i po treningu. Najlepiej po środki zawierające ornitynę sięgać godzinę przed treningiem. Ornitynę warto stosować wraz z innymi aminokwasami takimi jak arginina czy glutamina.weights-646502_1280

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie a odchudzanie

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie u każdego spośród nas prezentuje się zupełnie inaczej. O wiele więcej kalorii potrzebuje mężczyzna wykonujący pracę fizyczną a nieco mniej mężczyzna prowadzący siedzący tryb życia, na przykład przed komputerem. Z reguły też kobiety wykazują mniejsze zapotrzebowanie na kalorie niż mężczyźni. Co ciekawe, małe dzieci potrzebują więcej kalorii niż osoby starsze. Warto wiedzieć na co użytkowane są pozyskane z pożywienia kalorie. Od 60 do 70 % kalorii potrzebnych jest do zachowania podstawowych czynności życiowych. Od 20 do 40 % potrzeba na dodatkowe formy wysiłku. 10 % energii jest z kolei wykorzystywanych do utrzymania stałej temperatury ciała. Stosując spalacze tłuszczu z dziedziny termogeników spalanie kalorii w tym zakresie można podnieść. Jeśli wiec chcemy zrzucić zbędne kilogramy powinniśmy przyjmować nieco mniej kalorii niż wynosi nasze dzienne zapotrzebowanie. Dzięki temu organizm będzie czerpał z zapasów zgromadzonych w tkance tłuszczowej a nie w pożywieniu.calculator-1019743_1920

Ćwiczenia na przedramiona

Panie często w codziennym treningu skupiają się tylko na jednej partii ciała- brzuchu. Zdecydowanie lepsze efekty przynosi trening całościowy- na wszystkie partie ciała. Dzięki temu można wypracować równo wyrzeźbioną sylwetkę. Trening na pośladki, brzuch oraz uda powinien być więc połączony z treningiem na ramiona. Czytaj dalej Ćwiczenia na przedramiona

Jabłecznik dla urody i zdrowia

Jabłka- to jedne z najzdrowszych owoców na świecie. Dietetycy radzą jeść nawet dwa jabłka dziennie. Rano dla lepszego zdrowia a popołudniu dla lepszego wyglądu. To dobry i naturalny środek na zaparcia i biegunkę jak również inne dolegliwości żołądkowe- wrzody. Na bazie jabłek powstaje też ocet jabłkowy. Jest to nieoceniony preparat do zachowania szczupłej figury. Jabłka zawierają ponadto spore ilości błonnika. Dzięki temu o wiele łatwiej i szybciej usuwane są toksyny z organizmu i niepotrzebne składniki pokarmowe. Czytaj dalej Jabłecznik dla urody i zdrowia

Ćwiczenia przy bólach kręgosłupa

Ćwiczenia na plecy są ważne nie tylko ze względów estetycznych. Silne i mocne mięśnie pleców stanowią swego rodzaju gorset dla kręgosłupa. Silne mięśnie pleców pozwolą ponadto utrzymać wyprostowaną postawę. Zalecane są zwłaszcza dla tych, którzy mają problemy z nieprawidłową postawą. Ćwiczenia na plecy pozwolą też zmniejszyć ból i dyskomfort. Ćwiczenia na plecy nie są zbyt wymagające, możemy je wykonywać w domu. Najprostsze ćwiczenie to rowerek. Wystarczy położyć się plecami na ziemi, ręce ułożyć wzdłuż ciała. Czytaj dalej Ćwiczenia przy bólach kręgosłupa

Sajad Gharibi – perski Herkules

Chcesz zobaczyć żywego Hulka? Sajad Gharibi to irański kulturysta, który swoim wyglądem przypomina zieloną postać komiksową. Wygląda jak żywcem przeniesiony z komiksowych stron. Brakuje mu jedynie zielonej skóry. Zwany jest “wielkim Niedźwiedziem” oraz “Perskim Herkulesem”. Co ciekawe chce się on zaangażować w walkę z Państwem Islamskim. Co trzeba mu przyznać samą swoją posturą mógłby przestraszyć niejednego bojownika ISIS. Pomimo ogromnej masy mięśniowej zachował on doskonałą sprawność ruchową. Planuje on nie tylko walczyć na wojnie ale również wziąć udział w zawodach wrestling-owych. Aktualna waga tego imponującego człowieka wynosi ponad 174 kg. Jak sam przekonuje na tym nie koniec. Co trzeba przyznać, wagę ta tworzą wyłącznie same mięśnie. Brak w nim tkanki tłuszczowej. Ludzie zainteresowani kulturystyką pod wątpliwość poddają prawdziwość jego zdjęć zamieszczanych na Facebook-u. Ciało Sajad Gharibi nie jest jednak dziełem Photo-shopa. Jest dziełem ciężkiej i wytężonej pracy, ostrych treningów.15043836_164929797308203_4138824296824832000_n

Zalety diety węglowodanowej

Główną zasadą stosowania diety katogenicznej jest drastyczne obniżenie ilości spożywanych węglowodanów. Zamiast nich w diecie stawia się na większą ilość tłuszczy. Przez niektórych zaliczana jest nawet do diet leczniczych. Sprawdza się u osób chorujących na padaczkę. Codzienne posiłki aż w 80 % powinny składać się z tłuszczy as pozostałą część posiłków powinny tworzyć białka i węglowodany. Często stosowana jest przez osoby odchudzające się. Organizm ludzki energię czerpie bowiem z węglowodanów. Gdy tych w codziennej diecie zaczyna brakować organizm sięga po zapasy zgromadzone w tkance tłuszczowej. Poza redukcją zbędnej tkanki tłuszczowej stosowanie diety przynosi pozytywne efekty w postaci lepszego samopoczucia. W trakcie rozpadu tkanki tłuszczowej jak również komórek tłuszczowych przyjmowanych w pożywieniu wydziela się spora ilość ketozy. Związek ten ma zaś ogromny wpływ na nasz nastrój i humor. Niektórzy twierdzą, że dieta ta ma również pozytywny wpływ na zahamowanie rozwoju komórek nowotworowych.kettlebell-1045067_1920

Suplement z HMBD na początek treningu

Jednym ze związków wspomagających budowę masy mięśniowej jest HMB. Jest to skrót od skomplikowanej nazwy hydroksymetylomaślan. Związek ten nie tylko przyspiesza budowę tkanki mięśniowej ale też przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. HMB to częsty składnik suplementów diety na masę. Przede wszystkim substancja ta spowalnia proces rozpadu tkanki mięśniowej. Po drugie bierze udział w budowie mięśni. Jest wskazany przy niektórych chorobach, na przykład dla osób borykających się ze zbyt wysokim poziomem złego cholesterolu we krwi. W niektórych przypadkach jego stosowanie zwiększa też odporność organizmu. Według ekspertów HMBD najlepiej sprawdza się u tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kulturystyką. W późniejszym czasie nie przynosi już tak dobrych efektów. Najlepiej stosować go przez pierwsze trzy miesiące ćwiczeń. Po tym czasie lepiej poszukać innych suplementów, wspomagających proces budowania mięśni. Nie zapominajmy też o skutecznej diecie bogatej w białka budujące mięśnie.fitness-1758625_1920