Piwo bezalkoholowe – najlepsze dla tych, którzy się odchudzają.

Osoby, które się odchudzają i stosują dietę, mają często dylemat dotyczący spożywania alkoholu. Napić się go w trakcie odchudzania czy lepiej go nie ruszać. Wiele zależy od diety, którą stosujemy. W niektórych napicie się alkoholu jest równoznaczne z przerwaniem diety. Są jednak diety, w których raz na jakiś czas można się napić bez obaw o zaburzenie procesu dietetycznego. Mowa oczywiście o okazjonalnym spożyciu. Najgorzej mają w tym wypadku mężczyźni, którzy lubują się w spożywaniu złocistego trunku. Ten jest bardzo kaloryczny i w trakcie odchudzania o jego spożyciu nie za bardzo może być w ogóle mowa. Dlatego doskonałym rozwiązaniem jest piwo bezalkoholowe. To najlepsze, w zielonej butelce, naprawdę bardzo dobrze oddaje smak prawdziwego piwa, a jednocześnie nie musimy się obawiać o kalorie. Ma ich około cztery razy mniej, aniżeli normalne piwo alkoholowe. Spożywanie takiej imitacji alkoholu ma wiele walorów. Nie tylko sprawiamy sobie przyjemność smakową, ale przede wszystkim nie spożywamy alkoholu, dzięki czemu zawsze jesteśmy gotowi, żeby wsiąść w samochód.

weights-1171856_1920

Na zimę zastosujmy dietę wzmacniającą odporność

Zimą o wiele łatwiej o grypę i przeziębienia aniżeli latem. To prawda, natomiast można zrobić wiele, aby nie dać się złapać chorobie również zimą. Zima nie oznacza przecież tego, że na pewno się rozchorujemy. Wręcz przeciwnie. Zimą trzeba włożyć wiele pracy w to, żeby się nie rozchorować. Zimą można też wyjątkowo zahartować organizm, wystarczy jedynie zadbać o zdrowy ruch na świeżym powietrzu. Może nie jest to najlepszy czas na jazdę na rowerze, ale marszobieg na mrozie to trening niemalże doskonały. Żeby jednak móc się hartować trzeba mieć odporność. W tym celu najlepsza jest dieta, w której będziemy jeść jak najwięcej cytrusów. Dzięki temu wzbogacimy nasz organizm w witaminę C, która jest kluczem do wysokiej odporności nie tylko zimą. Prawda jest taka, że mniejsze mamy szanse na infekcję zimą biegając czy uprawiając sport aniżeli wsiadając do pełnej ludzi windy. Dlatego właśnie dieta bogata w owoce cytrusowe jest najlepszym, co możemy dla siebie zrobić właśnie zimą. Do tego jeszcze koniecznie dzbanek herbaty z cytryną dziennie i o chorobach powinniśmy zapomnieć.breakfast-1209260_1920

Książkowe poradniki fitness to bestsellery

Fitness stał się produktem, który sprzedaje się doskonale i to na każdym kroku. Każdy chce być dzisiaj fit i żyć zdrowo a także zdrowo się odżywiać i uprawiać jakiś sport. Jeśli ktoś tego nie może robić to na pewno tego chce, więc wystarczy jedynie podsunąć mu pomysł, jak to zrobić, żeby móc. Bycie fit stało się bardziej modne aniżeli wszystko inne, co się wiąże ze stylem życia. Popularność zdrowego życia jest regularnie podkręcana dzięki zaangażowaniu się w to celebrytek i celebrytów z wielkiego świata show-biznesu. Bestsellerami w księgarniach stały się dzisiaj wszelkiego rodzaju poradniki fitness i fit. Zdrowe odżywianie się, treningi na określone partii mięśni i części ciała a w końcu nawet książki ze złotymi myślami dotyczącymi zdrowego stylu życia. Ludzie dzisiaj oszaleli na punkcie tego właśnie. Dotyczy się to w szczególności kobiet, które mają bardzo wysublimowane pojęcia bycia atrakcyjną. Mężczyźni wolą jednak proste środki. Zamiast książek po prosu plan dietetyczny i plan na siłownię. i ciężka praca. Natomiast kobiety aktywność fizyczną traktują jako sposób na relaks. Każdy jednak znajdzie coś dla siebie właśnie w księgarniach. pearl-harbor-80388_1280

Ćwiczysz w domu? Włącz muzykę na cały regulator

Utrzymanie codziennej aktywności fizycznej wiąże się z konsekwentnym podejściem do wyznaczonych sobie celów. O ile latem o wiele łatwiej jest się dużo ruszać na świeżym powietrzu o tyle zimą do ćwiczeń pozostaje siłownia albo własny kąt we własnym domu. Ćwicząc w domu koniecznie trzeba to robić przy muzyce podkręconej na cały regulator. Ćwiczenie w rytm muzyki zdecydowanie lepiej oddziałuje na umysł i psychikę osoby ćwiczącej. Można więc nie tylko zdrowo się poruszać ćwicząc ale i wyłączyć, odstresować i zupełnie zapomnieć o całym otaczającym Nas świecie. Aktywność fizyczna w domu może być różna. Można biegać na bieżni, korzystać z wioślarza czy orbitreka bądź po prostu ćwiczyć gimnastykę. Czegokolwiek nie robimy włączmy muzykę na cały regulator. Pomoże nam to skoncentrować się na wykonywanych ćwiczeniach. Głośne brzmienie muzyki oraz ich wysokie basy zdopingują dodatkowo do ćwiczeń. To naprawdę działa motywacyjnie, kiedy jest po prostu przyjemny dla ucha hałas. W każdym klubie fitness ćwiczy się tylko i wyłącznie przy głośnej muzyce.

girl-in-the-gym-1391368_1920

Ćwiczenie PLANK umodeluje mięśnie brzucha

Jest pewien rodzaj ćwiczenia fizycznego, które nie wiąże się ze stereotypowym wysiłkiem fizycznym, ale doskonale modeluje sylwetkę i kształtuje mięśnie brzucha. Nie jest ono łatwe, wbrew pozorom, bo może się wydawać banalnie proste. Mowa o ćwiczeniu PLANK, czyli desce – jest to odpowiedni rodzaj pompek, ale w nieruchomej pozycji. Chcąc wyjaśnić to ćwiczenie trzeba napisać o pozycji, jaką trzeba do niego przyjąć. Trzeba przyjąć pozycję taką jak do pompek a następnie oprzeć się na przedramionach. Ręce są zgięte w przedramionach i opieramy się na rękach a dokładnie na ich dolnej partii. I w takiej pozycji leżącej, twarzą ku ziemi, należy wytrzymać odpowiednią ilość czasu. Ćwiczenie PLANK może występować w różnych wariantach. Najpopularniejszy jest wariant ze stałym tygodniowym czasem utrzymania pozycji deski. Zaczynamy od trzydziestu sekund i codziennie od poniedziałku do soboty musimy w tej pozycji tyle wytrzymać. Niedziela jest dniem odpoczynku a w kolejnym tygodniu podnosimy czas wykonywania ćwiczenia o kolejne dziesięć sekund.

fit-1068005_1280

Najlepsze jedzenie po wieczornym treningu

Kiedy trenujemy wieczorem, kwestia związana z jedzeniem nie jest już tak oczywista. W zależności od tego, o której godzinie kończymy trening wieczorny tak możemy ułożyć swoje menu. Na kolację po treningu nie można się oczywiście przejadać. Warto najpierw uzupełnić płyny utracone podczas wysiłku fizycznego. Kolacja zaś powinna być możliwie jak najbardziej lekkostrawna. Świetnie nadadzą się produkty mleczne oraz nabiał. Porcja białego twarożku z ciemnym pieczywem będzie doskonałym jedzeniem na wieczorną porę. Można też zjeść mleko z płatkami bądź owocowym musli. Na kolację można też zjeść kawałek gotowanego mięsa białego czy chociażby talerz zupy, bez względu na to jaką. Ważne, żeby po treningu uzupełnić białka oraz glikogeny. Najlepszym wyborem będą jednak produkty mleczne. Można też zdecydować się na owoce bądź warzywa. Dzięki owocom dostarczymy do organizmu trochę naturalnych cukrów. Jeśli ktoś woli zjeść coś bardziej konkretnego to może dobrym wyborem będą jajka bądź ryby, ale ważne, żeby je smażyć beztłuszczowo.

rsz_1rsz_almonds-1740176_1920

Słonecznik – warto by stał się nałogiem

Pestki słonecznika, które można kupić w każdym sklepie spożywczym, mają bardzo dużo walorów zdrowotnych. Ziarna słonecznika, czyli ten łuskany bądź już obrany z chrupiącej skorupki, są ogromną bazą witaminy E, która ma bardzo pozytywny wpływ na młodość i płodność. Słonecznik powinni więc konsumować głównie mężczyźni. Poza tym w słoneczniku jest coś, co pomaga wszystkim mającym problem z cholesterolem. Tak zwane fitosterole. W ziarnach słonecznika jest ich ogromna ilość, a fitosterole to lekarstwo właśnie na cholesterol. Skutecznie obniżają one poziom złego cholesterolu LDL, który z kolei powoduje powstawanie zmian miażdżycowych. Bez obaw mogą go więc jeść wszyscy, którzy mają problem właśnie ze zmianami miażdżycowymi. Lepszego lekarstwa niż słonecznik na tą dolegliwość się nie znajdzie. W słoneczniku łuskanym znajdziemy również wiele innych witamin a także minerałów. Witaminy C, A i E również znajdują się w słoneczniku, chociaż występują one w śladowych ilościach. Warto zatem uczynić sobie nałóg ze skubania słonecznika.

diet-390790_1920

Facefitness – twarz również można gimnastykować

Mało kto jeszcze wie, że jest coś takiego, jak gimnastyka twarzy. Tym czasem, jeśli chcemy uniknąć poprawy tkanki skórnej operacjami plastycznymi to warto już dzisiaj zacząć trenować mięśnie twarzy. To niezwykle ważne, chociażby dlatego, że mięśnie twarzy pomagają zachować jej młodość i długowieczność. Jeśli spojrzymy na twarze instruktorek, które prowadzą zajęcia z facefitness, to od razu wiadomo, że ten rodzaj ćwiczeń jest niezwykle skuteczny. Bez operacji plastycznych i inwazyjnych zabiegów można wyglądać nawet kilkanaście lat młodziej. Poza tym, trzeba wiedzieć, że facefitness w zachodnich krajach Europy jest już teraz nadzwyczaj popularny. Same ćwiczenia polegają na odpowiednim poruszaniu ustami, robieniu różnych dziwnych min oraz rozciąganiu mięśni twarzy przy pomocy palców. Co ważne, ćwiczenia można wykonywać samemu w domu, bez niczyjej pomocy. Nie trzeba nawet chodzić do klubu fitness, ale warto skorzystać z pomocy instruktorów online. Prezentują oni na swoich stronach internetowych odpowiednie zestawy ćwiczeń mięśni twarzy.

sports-1708051_1920

Sport, odżywianie się i cholesterol

Problemy ze nazbyt dużym poziomem cholesterolu to bardzo poważna sprawa, mogąca mieć bardzo negatywne skutki w przyszłości. Cholesterol powoduje zamykanie się żył, a co za tym idzie może powodować poważne zmiany miażdżycowe. Dlatego lepiej dbać o kwestię cholesterolu. Dbać można jedynie dobrym i zdrowym odżywianiem się oraz poprzez aktywność fizyczną. Prawidłowe odżywianie w tym przypadku jest niezwykle ważne. Cholesterol powstaje przede wszystkim od spożywania tłustego jedzenia oraz słodyczy. Dodatkowo brak aktywności fizycznej ogranicza spalanie tłuszczów a ich nadmiar osadza się właśnie w żyłach. Dieta to najważniejsza sprawa. Zdrowe jedzenie, zero tłuszczu, ograniczenie cukru do minimum oraz jedzenie zdrowych ryb morskich, które bogate są w kwasy Omega-3, czyli stuprocentowo naturalne tłuszcze rybne. Jeśli dostosujemy Nasze odżywianie się do stanu, w jakim się znajdujemy, to można wziąć się za rozbijanie grudek złego cholesterolu, który już mamy. W tym celu należy zacząć ćwiczyć, uprawiać jakiś sport czy dowolną aktywność fizyczną. Godzina ćwiczeń trzy razy w tygodniu i cholesterol zacznie spadać.

female-diet-870519_1920

Stretching, czyli ćwiczenia na rozciąganie

bodybuilding-1632548_1920Rozciąganie swojego ciała do granic możliwości to ćwiczenie znane ze świata zwierząt. Można je zaobserwować u ssaków z rodziny kotowatych. Jako ćwiczenia stretching może być stosowany zarówno dla poprawy zdolności ruchowych jak i w formie rehabilitacji. Celem tych ćwiczeń jest ogólna poprawa motoryki ciała. Natomiast same ćwiczenia polegają na napinaniu mięśni, rozluźnianiu ich oraz ich rozciąganiu. Wszystko to trzeba połączyć z odpowiednim oddechem. Technika oddychania jest w tym wszystkim bardzo istotna. Trzeba też pamiętać, że stretching można ćwiczyć pod okiem instruktora, zwłaszcza jeśli się dopiero zaczyna. Bardzo zaawansowani sportowcy stosują z kolei stretching, jako rozgrzewkę przed bardziej wymagającym treningiem. Natomiast stretching, jako osobny sport, ćwiczy się według rozpisanych planów treningowych ściśle ich przestrzegając. Kilkunastosekundowe napinanie mięśni nie może być za mocne, żeby nie przekroczyć granicy bólu, który stanie się nieprzyjemny w swoich skutkach. Najbezpieczniej jest ćwiczyć pod okiem instruktora.